Åbningstider

Vi er en af kommunens 4 pendlerinstitutioner, det betyder, at forældre kan vælge at bruge institutionen udover den normale åbningstid. Dette kræver et tilkøb af et pendlermodul. Det er udelukkende på de tidspunkter og dage, hvor forældrene har konkrete behov for den ekstra åbningstid, at institutionen holder åbent. Forældre aftaler sammen med institutionen løbende, hvornår de har dette særlige behov. Åbningstiden i pendlerinstitutioner er: Mandag-torsdag fra kl. 5.45 – kl. 19.00.                              Fredag fra kl. 5.45 – kl. 17.30. Pris for pendlermodul i 2023 er: Den almindelige forældretakst og herudover 641 kr./ kr. 656 kr. for et barn under 3 år og 328 kr. for et barn fra 3 år eller ældre.

Vores normale åbningstider er,mandag-torsdag fra kl. 6.30-16.45.                         Fredag fra kl. 6.30-16.00

Lukkedage;

Der er altid mulighed for at få dit barn passet. Det samlede dagtilbudsområde sikrer, at der er åbne institutioner alle hverdage hele året.

Koordineret pasning er i Kalvehave Børnehus, Børnehuset Elnasminde i Stensved og Bårse Børnecenter

• Fredag efter Kr. Himmelfarts dag, Grundlovsdag (frem til kl. 12)
  • Mellem jul og nytår (hverdage i perioden 27-30 december).
  • Tilmelding foregår via dit barns institution, hvor der sendes besked via aula.